Mire Se Na keni Ardhur Ne Kinemaja Shqiptare Ketu Ku Arti Ka Shtepine

"KINEMAJA SHQIPTARE" eshte vendi me i bukur per te kaluar kohen e lire se bashku me familjen tuaj. I pershtatshem per te gjitha moshat dhe efektiv per brezin e ri per te njohur se kush ka qene Shqiperia e dikurshme pasqyruar ne menyre te shkelqyer ne filmat e Kinostudios Shqiperia e Re. Na vizitoni....argetim pa fund!

giovedì 26 febbraio 2009

Pa art? Rrezikojmë diktaturën

Ankohesha në një rubrikë më parë se sa pak art kemi në Shqipëri. Krahasoja komunat më të vogla italiane me aktivitetet kulturore të Tiranës; impenjimin e administratës vendore e qendrore të shtetit fqinj në promovimin dhe mbështetjen e aktiviteteve kulturore nga më të larmishmet, që ushqejnë shpirtërisht qytetarë e fshatarë në mbarë vendin. Unë, por dhe shumë shqiptarë si unë, jam e bindur, pretendojmë të gjallërojmë sheshet, ambjentet e ftohtae të varfëra të periferive shqiptare edhe me kulturë. Eshtë shumë e vështirë. Utopi. E megjithatë në këtë atmosferë pesimiste, këtë nismë e këtë dëshirë vite më parë e kishte Kujtim Çashku, i cili në mjediset e braktisura të Kinostudios ngriti “Marubin” të parën shkollë private që përgatit të rinj për në botën e artit dhe komunikacionit. Ndërkohë që të gjithë synonin qendrën e Tiranës, Çashku, zgjodhi periferinë. Aty ku është prodhuar tradicionalisht arti kinematografik shqiptar: Mjediset e Kinostudios. Shkolla ka marrë rrugë të mbarë dhe të gjithë e dimë se sa e vështirë është të kryesh sot një sipërmarrje të tillë. Po s’qenkësh e thënë. Me gjithë problemet që ka ky vend, emergjencat dhe hallet e pazgjidhura, qeveria shqiptare ka një ngut: Të nxjerrë nga mjediset, të dëbojë studentët e shkatërrojë gjithë impenjimin e regjisorit të njohur. Me policë! Nuk ka vend në botë të prodhojë ato skena filmike që u prodhuan këto ditë në mjediset e shkollës Marubi. Lajmet në Shqipëri mbërrijnë nga 360 gradët e Globit anembanë, e kurrë s’kemi parë një skenë të tillë: e përsëris! Policë për të shpërngulur studentët e pedagogët artistë! Nuk kanë paguar qiranë?! Ah, janë të njohura këto praktika në Shqipëri: Administrata e politizuar zvarrit procedurat e nuk të “legalizon” sepse kështu të ka në dorë më mirë. Politika e shantazhit ose politika: “E ç’mund të përfitojmë nga Kujtim Çashku? I bëjmë nder një tjetri që na e kthen më mirë!Po afrojnë zgjedhjet”.
A ekzistojnë gjykatat në Shqipëri? Që kur një qeveri mund të përdorë policinë për një vendim administrativ? Janë skena që i shohim të përsëriten kohët e fundit: një pjesë e shtetit përdor forcën, duke injoruar tërësisht një pjesë tjetër jetike: Drejtësinë! Rrezikojmë vërtetë diktaturën në Shqipëri. Dhe ka nga ata mendjeshkurtër, ziliqarë që thonë: Po biznes privat e ka Kujtimi. Me siguri kështu do të jenë shprehur edhe në kohën kur Enveri dënonte intelektualët. Më duket sikur i kam para syve të shprehen: Epo e kishte shkelur ca Todi e Fadili…dhe ajo mendësi na dhuroi 50 vjet një dikatator të egër që na damkosi përjetësisht.
(albamalltezi@hotmail.com) balkanweb fonti

Nessun commento:

Posta un commento